.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث موزه دفاع مقدس در گيلان

رئيس ستاد كنگره سرداران، اميران و 8 هزار شهيد گيلان از احداث موزه دفاع مقدس در اين استان خبر داد.

رضا خشنود احداث موزه دفاع مقدس را يك اتفاق مهم در تاريخ نقش‌آفريني گيلاني‌ها در دوران دفاع مقدس عنوان كرد و اظهار داشت: موزه دفاع مقدس يكي از مراكزي است كه مي‌تواند فرهنگ ايثار و شهادت را به صورت جامع به تصوير بكشد و آن را به نسل حاضر انتقال دهد.
وي با اشاره به همكاري مسئولان استاني در احداث موزه دفاع مقدس افزود: در حال حاضر مطالعات اين پروژه در دست اقدام است.
خشنود با بيان اينكه زمين اين موزه از طرف مسكن و شهرسازي واگذار شده است، تصريح كرد: موزه دفاع مقدس گيلان در منطقه پل طالشان رشت احداث مي‌شود.
رئيس ستاد كنگره سرداران، اميران و 8 هزار شهيد گيلان خاطرنشان كرد: با احداث اين موزه بسياري از پرسش‌ها و نيازهاي جوانان پاسخ داده مي‌شود و اين موزه مي‌تواند به عنوان يك صحنه درس‌آموزي براي نسل حاضر و آينده باشد.
وي به توانمندي جوانان اشاره كرد و گفت: جوانان امروز ويژگي و توانمندي جوانان دوران دفاع مقدس را دارند و مسئولان بايد به نحوي با آماده كردن فضاي جامعه اين پاكي را در جوانان تقويت كرده و در حفظ آن تلاش كنند.
خشنود ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه را يك وظيفه همگاني اعلام كرد و اظهار داشت: سپاه و بسيج در تمام صحنه‌ها عملكرد خوبي ارائه داده‌اند و ديگر نهادها نيز در اين‌باره بايد هميار و همگام با اين نهادها حركت كنند.
رئيس ستاد كنگره سرداران، اميران و 8 هزار شهيد گيلان با اشاره به افتتاح نمايشگاه فاتحان نصر 4 همزمان با ايام دفاع مقدس در رشت، تصريح كرد: هدف از برپايي اين نمايشگاه ترويج ارزش‌ها و پاسخ به پرسش‌هاي جنگ تحميلي و برطرف كردن شبهه‌ها در اين‌باره است.
وي آغاز عمليات نصر 4 را در تاريخ 31 خرداد سال 66 بيان كرد و افزود: اين عمليات در چهار مرحله به مدت 15 روز به طول انجاميد.
خشنود خاطرنشان كرد: اين نمايشگاه در دو بخش عمومي طراحي شده كه بخش عمومي با 20 غرفه و نمايشگاه تخصصي در قالب ماكت‌گذاري عمليات نصر 4 و روايت اين عمليات در معرض عموم قرار دارد.
رئيس ستاد كنگره سرداران، اميران و 8 هزار شهيد گيلان با بيان اينكه در هفته دفاع مقدس 60 برنامه جذاب و متنوع در سطح استان برگزار مي‌شود، افزود: ويزيت رايگان پزشكي در 40 منطقه گيلان، تجمع بزرگ رزمندگان و پيشكسوتان عرصه دفاع مقدس، برپايي بيش از 50 يادواره در سطح شهرستان‌ها و ... از جمله برنامه‌هاي شاخص اين هفته است.
وي با اشاره به اينكه ترويج فرهنگ ايثار در اين عرصه بسيار مهمتر و حساس‌تر از گذشته است، تصريح كرد: همت مسئولان، خانواده شهدا و تمام نقش‌آفرينان در اين هفته تاثيرگذار است.
خشنود دفاع مقدس را دوران اثبات پايداري و مقاومت معرفي كرد و گفت: با استمرار ارزش‌هاي دوران دفاع مقدس در سطح جامعه، جوانان را از هجمه‌ها و آسيب‌هاي فرهنگي غرب بيمه مي‌كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.